Stomatologia estetyczna w Gdańsku

Gdańscy stomatolodzy oferują szeroki wachlarz usług świadczonych na bardzo wysokim poziomie. Czasy w których do dentysty chodziliśmy jedynie aby pozbyć się bolącego zęba bezpowrotnie minęły.

Dziś Gdańszczanie dużo częściej zainteresowani są specjalistycznymi zabiegami oferowanymi przez specjalistów z dziedziny stomatologii estetycznej. Nic w tym dziwnego – w świecie w jakim przyszło nam żyć wygląd liczy się coraz bardziej, a powiedzenie “Jak Cię widzą tak Cię piszą” jest aktualne jak nigdy.
Pewnie właśnie dlatego stomatologia estetyczna przeżywa swój prawdziwy rozkwit. Wybielanie zębów gdańsk, kosmetyczna zmiana wyglądu czy kształtu zęba, półceramiczne licówki na siekacze, tymczasowe licówki akrylowe, korony pełnoceramiczne gdańsk, profesjonalne czyszczenie zębów (scaling, piaskowanie) – oferta specjalistów od wyglądu naszych zębów jest naprawdę szeroka, a ceny, w porównaniu do cen za naszą zachodnią granicą są naprawdę przystępne.
Stomatologia estetyczna nie tylko w Gdańsku, ale w całej Polsce ma przed sobą świetlaną przyszłość. Wciąż rozwijają się nowe technologie, które stwarzają nowe możliwości poprawiania wyglądu naszego uzębienia.

stomatolog gdańsk

stomatolog odpowie
Kochani jeżeli macie jakieś pytania dotyczące stomatologii chętnie odpowiem.czy po 5 latach nie chodzenia do dentysty będę miała rzeźnie jak teraz pójdę?mam dwie dziury w gębie
jak po wybuchu dynamitu , mam taką malutką rameczkę wokół nich czy normalny stomatolog sobie z tym poradzi czy trzeba rozcinać dziąsło i czy to lobii? tak bardzo siw bo-jęczy zacinanie się szczeki przy ziewaniu leczy
stomatolog?stomatolog odpowie
biedronka się poleca zależny to od stanów zęba z własnego doświadczenia wiem ze nie zawsze musi być tak tragicznie jak by się nam wydawało…ostatnio miałam pacjentkę która nie była u dentysty 7 lat a miałom tylko 3 zęby do leczenia…poza tym nawet jeżeli masz więcej ubytków są specjalne znieczulenie dzięki którym za jednym razem wyleczone zostanie do 5 zębów biedronka się poleca
nie gadaj!! ja chce iść i pyknąć wszystkie 5 za jednym razem, bo nie lobie tego rozkładać na raty. nienawidzę tego wiercenia zasranego, dlatego ciągle unikałam dentysty mamo ja się boje
stu dentystka zestresowana
hej, mam taki mały problem w ciągu nocy
zauważyłam ze zgrzytam zębami tak jakbym coś jadła, wiem ze szkliwo się przy tym science a a ja i tak już mam słabe ząbki powiedziałam to mojemu dentyście a on mi na to ze to ze stresów i żebym się nie przejmowała, fakt mam egzaminy teraz na studiach ale miałam nadzieje ze da mi cps żebym zakładała na zęby w czasie snu np kiedy to się dzieje a on tylko mnie zbył, nie wiem specjalista nie jestem wiec nie mam pojęcia co moce z tym zrobię? jaka rada?
ja nie byłam 7 lat i miałam jeden do leczenia, zwykle wypełnienie bez kanałów..
stomatolog odpowie jeżeli nawet odłamek żabka widać nie jest wskazane dłutowanie czyli rozcinanie dziąsła i usuwanie korzenia …stomatolog poradzi sobie z takim ubytkiem…proszę się nie bać podane zapewnię zostanie znieczulenie miejscowe przy którym buł staje eis minimalny bać go nie ma wcale…
Amaltea
moje dentystka mnie postraszyła ze nasty razem biedzie kanał i teraz grzecznie się melduje co 6 cm
Czytam Pudelka
studentka zestresowana
aha, ten problem mam już jakieś 6 miesięcy bo mój partner to mi powiedział a jesteśmy razem 2 lata i go czasem budzę wiec to nie SA stresy
ze-baczka. Od paru lat próbują mi wyrosnąć zęby madrascy, ale niestety nie maja miejsca. Zauważyłam, ze zaczęły odsłaniać mi się szyjki przednich zębów, bo prawdopodobnie zęby mądrości próbują się wybić i przesuwają pozostałe zęby. Co zrobić? Osunąć je? to jasne ze
co mogę zrobić aby martwa górna jedynka nie ciemniała//?
mam 23 klata
a swoje zaniosłam To ja też mam pytanie.
Ukruszył mi się cały ząb (czwórka), w środku jest korzeń. Wiem, że muszę Go osunąć chirurgicznie, ale no właśnie… tu jest problem. Bo znieczulenie jakoś na mnie nie działa

Miałam już wyrywany jeden ząb i dentysta 3 razy wbijał mi zastrzyk w dziąsła oraz podniebienie,a mimo to bolało masakryczni i czułam wszystko… Czy są jakieś inne znieczulenia?
Powiedz coś na temat robienia zębów w narkozie, jak to wygląda?    do stomatologa:
jak sie ma przy dziąśle nadżarte szkliwo na zębie na tyle ze zaboli jak się paznokciem przejedzie to jak to wyleczyć/ew. zabezpieczyć
czymś ??

stomatolog Gdańsk

odpowie
stu dentysta zestresowana jest to wywołane stresem i niestety stomatolog gdańsk nie możne na to poradniczy nic innego jak tylko przepisane specjalnego zatwierdzić który zakłada się na noc i zgrzytanie jest wtedy nie możliwe
ja będę maila więcej wiem o tym. jak na 5 lat nie chodzenia, wyglądają prawie ze idealnie. na dwóch czy trzech mam malutkie czarne dziurki, ale boje sie ze to tylko z wierzchu tak wygląda, a w środku mogą być zepsute całkowicie, bo bolą mnie już jakiś czas
jedyna tak Sobieszek
dlaczego mi śmierdzi z gardle, jak to zlikwidować, jak wybielić żeby trochę tanim kosztem
[05.06.2009] 11:21
[zgłoś do usunięcia] mam dwie dziury w gębie ale jest jeszcze taki problem ze po jednej stronie mam taki niby zepsuty ząb i przez środek tego czegoś przebiega dziąsło i jak się patrzy na to to widać dwie takie Polowczyki nie połączone ze sobą. Ale przecie to jest chyba jedna całość tego zepsutego zęba to jak to możną wyrwać ?? chyba musi mi to dziąsło przeciąć w miejscu gdzie się zrosło ??
ze baczkai znieczulenie miejscowe i zrobi tka dłutowanie czyli usunie 8 chirurgicznie pozostawiając kilka szwów które po tygodniu usunie..radze zgłosić się jak najszybciej do dentysty …bo dany ząb możne zniekształcić Ci pozostałe zdrowe
usypiającei Grzebisza ;p tak się robi dzieciom niepełnosprawnym
ja ma pytania 2
1. coto jest aksonometria? bo mię się podejrzanie wydaje, ze to jest :lekarstwo” KTÓRE sie Poem zastępuje plomba, co mnie wkurza, bo mam na znieczulenie (plenarne) i kurcze czy ta kobieta nie możne mi normalnie zaplombować zęba? wcześniej u innego dentysty od razu miałam plombę…
2. czy ak załatwię sobie zaświadczenie z kliniki leczenia bólu o niskim progu i leku
przed bólem to może uniknąć płacenia za znieczulenie? bo gdzieś ostatnio czytałam, ze jak zalecone od lekarza
to nie trzeba płacić
“ludziom wydaje się, że wiedzą dokładnie/ jak powinno wyglądać nasze życie/ tymczasem nikt nie wie jak powinien przeżyć własne…”
“jeśli postępujesz tak, jak inni ludzie to zatrzymaj sie i zastanów, gdzie popełniać błąd…”
“nie idź tą drogą, szeroką drogą/nie idź tą drogą, którą idą wszyscy/nie idź tą drogą, szeroką drogą/popatrz jak oni na tym wyszli…”
“najpierw cię ignorują, później się z ciebie śmieją, potem cie zwalczają. stomatolog gdańsk odpowie
to jasne ze martwe zeby nie maja swojego naturalnego kooru i nie wybielaja sie tak jak zdrowe..polecam licówke niestety koszt jest dośc spory bo od 300 zł w góre zalezy oczywiscie wszystko od wielkosci zeba wtedy bedzie Pani mogła mieć taki kolor zeba jak pozostałych i nie bedzie sie on wyrózniał…

a co do nastepnego pytania niemiły zapach z ust moze byc przyczyna ubytków w jamie ustnej jezeli tych ubytków nie ma oznacza to ze nalezy wyciąc migdały
taka pani co się boi ….
Witam pytanie do stomatologa nie mam jednego zęba dwójki chciałam sobie wstawić tego zęba słyszałam że są teraz przyklejane na czym to polega nie chce mieć żadnych haczyków ani piłowanych zębów tak żeby to było bezboleśnie aha i jeszcze jedno czy muszę iść do dentysta gdańsk żeby tego zęba wstawić czy mogę iść do pracowni protetycznej ?
ja kochana stomatolog mam taki problem, bowiem j**ie mi z pi**y jak z d**y murzyna, jak to zlikwidowac,, czy moze to byc spowodowane zlym odzywianiem sie czy ubytkami w w dupie

stomatolog gdańsk

odpowie
ja swoim zaniosłam wydaje mi sie ze w tym przypadku nie bedzie otrzebne chiruriczne usuwanie zeba z tego wzgledu ze Pani ułamał sie kawałek zęba i nie jest umiejscowiony pod dziąsłem do wyboru ma Pani znieczulenie ogolne przy pomocy anestozjologa znieczulenie żelem który uzywamy głownie w przypadku dzieci niestety badz znieczulenie gazem niestety na te ostatnie znieczulenie wiekszosc pacjentow jest uczulona
stomatolog odpowie
jezeli chodzi o umiejscowianie nowego sztucznego zeba w dziąsle nietety przy wykonaniu tego zabiegu protetyk bedzie musiał naciac dziąsło i umiejscowic sztucznego zeba wraz z korzeniem …nie jest to zabieg bolesny jezeli poda sie znieczulenie miejscowe…nie potrzebne są rózniez jak Pan to nazwał “haczyki” wystarczy ze zeba sie tam umiejscowi zaszyje “rozciete” wczesniej dziasło a ptem zdejmie szwy
ej ty stomatolog ja bylam w kolejce do k**wy nedzy z pytaniem !!
a czy Sz. Stomatolog mialby odpowiedź na moje pytanie?
jak sie ma przy dziąśle nadżarte szkliwo na zębie na tyle ze zaboli jak sie paznokciem przejedzie to jak to wyleczyć/ew. zabezpieczyć czymś ??
stomatolog Gdańsk nic nie wie!

Stomatolog i wybielanie zębów (GDAŃSK)

“Piękny uśmiech to połowa sukcesu w życiu.”

G*** prawda! :)

stomatologia gdańskTe słowa są trochę przesadzone. Słynny Tomasz Jachimek. Jest aktywnym uczestnikiem szkła kontaktowego dla mniej wtajemniczonych, dla bardziej jest komikiem, autorem wielu tekstów kabaretowych. Ogólnie jest bardzo zdolny, uroczy i kochany. Nikt by nie chciał, żeby zmieniał uśmiech i ten charakterystyczny sposób wymowy.

.

.

.

stomatolog gdańskKolejny artysta, Freddie Mercury też miał straszne zęby i co? Do tej pory na każdych zawodach puszcza się jego słynny kawałek “we are the champions”. Od razu, na samym początku obalamy teorię połowy sukcesu w życiu. No, chyba, że ktoś chce się kłócić, że takie gwiazdy jak Freddie czy Jachimek nie osiągnęły sukcesu w 50%.

.
.
.
.

Zdrowe i lśniące zęby niczym u gwiazdy telewizyjnej to marzenie wielu osób. Już dzisiaj, z miejsca zapiszmy się do lekarza i niech ten cholerny lekarz dentysta wybieli nam zęby! Stomatologia estetyczna zapewnia wiele metod rozjaśniania zębów. Różnią się one metodą, długością i częstotliwością zabiegu. Wybielanie zębów jest na tyle dziwne, że używa się dziwnych substancji, które używa stomatolog dając przy tym chorendalne ceny. (jeśli chcesz zobaczyć gabinet, gdzie możesz wybielić sobie zęby za niewielką i całkiem ludzką cenę, klik na wybielanie gdańsk)

Wybielanie zębów sposobem natychmiastowym, czyli w gabinecie może być robione tylko przez stomatologa. Zanim rozpocznie się właściwy zabieg, pacjent powinien podjąć się profesjonalnemu oczyszczaniu zębów. Oczyszczane zębów z zastosowaniem spacjalnej pasty ścierającej szkliwo. Aby ochronić dziąsła przed uszczerbkami, dentysta gdańsk smaruje je światłoutwardzalnym żelem. Następnie otacza zęby pacjenta specjalnym preparatem o zawartości 30 % nadtlenku wodoru. Warto zaufać profesjonalnemu dentyście, jednym z nich jest niewątpliwie stomatolog. Zazwyczaj rozprowadza się go tylko na tę część uzębienia, która ma być rozjaśniona, czyli do przedtrzonowców. Następnie stomatolog przechodzi do naświetlania dziwnym niebieskim światłem lampy LED, które zajmuje około 20 minut. Wybielanie zębów Gdańsk naświetlania – każda z nich jest poprzedzona wyczyszczeniem poprzedniego materiału i kolejnym smarowaniem żelem oraz preparatem.

Wybielanie zębów metodą nakładową (domowa) jest przeprowadzane częściowo przez samego pacjenta. Pierwszym etapem jest wizyta w gabinecie stomatologicznym, gdzie robione są indywidualne wyciski zębów. Dzięki tym wyciskom dostaje się małą, plastikową nakładkę dopasowaną do naszych zębów. Pacjent dostaje je na kolejnej wizycie wraz z kompletem strzykawek specyfiku wybielającego o różnym stężeniu od 10 do 15% – dobranej specjalnie do wrażliwości zębów. Po konsultacji ze stomatologiem ustala się częstość nakładania żelu. Wybielanie zębów Gdańsk najefektowniej jest zaczynać w nocy lub zakładać nakładki kilka godzin w ciągu dnia. Po dwóch razach zauważalna jest znaczna różnica w kolorze zębów.
Zanim zapadnie decyzja o wybieleniu zębów, warto poznać kilka faktów odnośnie tej kwestii:

wybielanie zębów jest bardzo bezpieczne – musi robić je jednak stomatolog. Najlepiej, aby zrobił to gabinet, gdzie jest stomatologia Gdańsk
Przebieg i rodzaj zabiegu ustala lekarz, indywidualnie dla konkretnego pacjenta po konsultacji z dentystą
Efekty zabiegu - rezygnujemy z barwników jak kawa, czerwone wino, papierosy
Kolor wybielanie zębów – kolor zębów po wybielaniu jest całkowicie zależny od ich pierwotnej barwy – osoby, które mają naturalny odcień np. kości słoniowej, po zabiegu do niego powrócą
Plomby, koronki i martwe zęby: wybieleniu nie ulegają plomby zębów i korony porcelanowe – dwa tygodnie po zabiegu należy zastąpić je bielszymi
Wybielanie Gdańsk oraz inne wybielanie nie jest fundowane z NFZ. NFZ nie chce, żebyśmy byli ładni. W sumie, wcale im się nie dziwię.
Przeciwwskazania do wybielania zębów – ciąża oraz czas karmienia, choroba Parkinsona, padaczka
zabieg można zrobić po ukończeniu 16 roku życia, gdy wszystkie procesy związane z formowaniem się zębów są zakończone.
Nowoczesna stomatologia proponuje również sprawdzone implanty

Stomatologia Estetyczna Gdańsk

Gabinet stomatologiczny Perfect- Smile zaskoczył nas swoim dobrym podejściem do pacjenta. Udowodnili, że na początku liczy się zdrowie, dobry wygląd i zadowolenie pacjenta, zaś na samym końcu pieniądze.

Pierwszą mocną stroną, jaką oferuje ten wspaniały gabinet stomatologiczny to Stomatologia estetyczna

stomatolog gdańskStomatolog jest odpowiedzialny nie tylko za zdrowie jamy ustnej, czy wręcz całego ustroju ale także za jakość życia swojego pacjenta. Dlatego chcemy aby nasz gabinet stał się dla Państwa symbolem nowego podejścia do pojęcia estetyki jamy ustnej. Stosując materiały stomatologiczne o najwyższym standardzie oraz zaawansowane technologie wytwarzania uzupełnień protetycznych jesteśmy w stanie upiększyć i odświeżyć każdy uśmiech. Proponujemy naszym pacjentom szereg rozwiązań poprawiających estetykę w zależności od indywidualnych upodobań. Wybór każdej strategii działania jest poprzedzony wnikliwym badaniem stomatologicznym. Informacje te są fundamentem do ustalenia z pacjentem jego indywidualnego planu. Często już podstawowe zabiegi jak ściągnięcie osadu, wybielenie zębów czy wykonanie nowych uzupełnień protetycznych w odcinku przednim pozwalają odkryć naszym pacjentom czym jest uśmiech.
W zależności od warunków klinicznych proponujemy: – najnowsze techniki wybielania lampą.Już w ciągu godziny mogą Państwo uzyskać zadowalający efekt białych zębów. Jako stabilizację proponujemy wykonywane indywidualnie dla każdego pacjenta nakładki wybielające, do których aplikuje się specjalny preparat. Metoda zakładkowa jest stosowana przez pacjenta w domu, może być również stosowana bez poprzedzającego wybielania lampą jako oddzielna metoda wybielania. – szeroki wybór biżuterii nazębnej. Jest ona coraz bardziej modna. W prosty sposób i bez uszkodzenia szkliwa zębów może być w każdym momencie zdjęta.
- wszystkie najnowsze uzupełnienia protetyczne m in: Licówki porcelanowe na zęby przednie pozwalające w sposób łagodny dla żywych zębów osiągnąć rewelacyjny efekt estetyczny, usuwając przebarwienia związane z niedorozwojem szkliwa, przyjmowaniem antybiotyków w dzieciństwie, czy kumulujące się wokół starych nieszczelnych wypełnień. Korony oraz mosty pełnoceramiczne w systemach CERCON oraz PROCERA. Dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych procesów technologicznych w procedurze ich wykonania, uzupełnienia te charakteryzują się najwyższą estetyka spośród istniejących na rynku oraz perfekcyjną szczelnością brzeżną. Korony oraz mosty porcelanowe w technice tradycyjnej tzn. porcelana napalana na stal. Nawet gdy wybiorą Państwo ten ekonomiczny wariant, nasi lekarze są w stanie osiągnąć sukces kliniczny. W odcinku przednim, wykańczanie tego rodzaju uzupełnień w strefie poddziąsłowej samą porcelaną bez stali pozwala uniknąć efektu sinego dziąsła. Są to tzw. stopnie porcelanowe w koronach. Ruchome estetyczne protezy bezklamrowe Są one połączone z zacementowanymi koronami przy pomocy specjalnych zatrzasków lub zasuw, które są schowane wewnątrz uzupełnienia. Protezy szkieletowe acetalowe. Nowość na rynku. Klamry wykonane są w kolorze dziąsłowym, różowym. Dzięki temu proteza jest bardzo estetyczna, a dzięki swej lekkości również wygodna.

 

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.